Lätt att hamna i en ekonomisk kris!

Jag har nu spelat online ett tag nu och jag börjar arta mig riktigt bra. Det som jag ofta har tänkt på då det gäller poker i allmänhet är hur lätt det är att falla dit. Jag är väldigt noga med att se till att det går över en viss summa varje månad till ett speciellt spelkonto jag har. Tar de pengarna slut så är det som det är. Jag rör icke de andra pengarna jag har. Jag startade upp med att räkna ut hur mycket jag kunde lägga på poker varje månad och öppnade upp ett extra konto dit de pengarna för över varje månad. Vissa månader spelar jag knappt något alls och har därför mer pengar att röra mig med nästa månad. Hoppas att ni andra pokerspelare oxå har gjort upp en ekonomisk plan så att ni inte hamnar i skuldfällan!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0