Mina tankar om min pokerblogg.

Helt otroligt, tänk att jag har hamnat här. Jag som för det första aldrig skulle börja blogga och absolut inte börja med poker heller. Men nu sitter jag här, med en blogg som dessutom handlar om Poker. Just det, denna blogg kommer att handla mest om poker, lite blandat som mina egna synpunkter och allmänt kring pokerspel och olika pokersiter ute på nätet som jag tycker är bra, allra helst för oss nybörjare.
Jag har börjat smygspela och kika runt lite på olika pokersiter. Måste ju trots allt hänga med i modet, vill ju inte vara sämre än någon annan. Än om detta med poker inte skulle bli något stort för mig så kan jag ju iallafall stolt säga att jag gett mig in i ämnet och testat.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0